CPT Truck Man z BIG CRAWLER 250 kN

ciężarówka CPT Truck MAN 200 kNFirma BAARS dysponuje najbardziej zaawansowanym technicznie sprzętem, za pomocą którego wykonuje się sondowania statyczne sondą stożkową. Korzystamy z urządzeń renomowanych firm, które są jednymi z najważniejszych producentów sprzętu do sondowania CPT i CPTU. Jesteśmy w posiadaniu zestawu samochodowego CPT TRUCK MAN 200 kN. Jest to największa i najcięższa jednostka badawcza w naszym parku maszynowym.  Do zalet tej maszyny należy podwozie balastowe, dzięki czemu nie zachodzi konieczność jej kotwienia przed rozpoczęciem pracy. Jest to połączenie specjalistycznej ciężarówki z BIG CRAWLER, które razem wytwarzają siłę wcisku 250kN. W razie potrzeby jednostka gąsienicowa może zostać zdjęta z nadwozia samochodu i wykonywać badania w trudnodostępnych lokalizacjach.

Dodatkowo wykorzystujemy w naszej pracy również dylatometr Marchettiego, wyposażony w najnowocześniejszy układ sterowniczy, moduł sejsmiczny i jedyny w Polsce VIDEOCONE.


Wydajność

Nawet do 200 mb badań dziennie.

Wszechstronność

Badania na lądzie i na wodzie.

Mobilność

Badania podłoża gruntowego w każdych warunkach i w każdej lokalizacji.
 

Kategoria sprzętu:

  • według NGI pierwsza
  • według Komitetu Technicznego TC 16
  • International Society for Soil Mechanics and Geotechnical Engineering (ISSMGE) pierwsza


Nasza sonda statyczna wyposażona jest w sprzęt pozwalający wykonywać testy penetracyjne według międzynarodowych standardów, takich jak:

  • NEN 3680,
  • NEN 5140,
  • DIN 4094-1,
  • NF P94-113,
  • ISO 22476-1,
  • ISO 22476-12,
  • Eurokod 7,
  • ISSMGE norma ASTM D3441-98,
  • ASTM D5778-07,
  • ASTM D6067-96 Obejmuje klasy 1 piezstożkowe testy CPTU i testy dyssypacji.
Specyfikacja Techniczna CPT Truck Man z BIG CRAWLER 250 kN
Waga 26 Tony
Maksymalna techniczna siła wcisku 26 Tony
Maksymalna operacyjna siłą wcisku 25 Ton
Maksymalna prędkość przejazdu 90 km/h
Typ podparcia 4 podpory (2 z przodu, 2 z tyłu) 
Maksymalne nachylenie terenu dla testu 15°
Maksymalne nachylenie terenu dla przejazdu 20°
Natężenie hałasu podczas testu –70 dBA
  podczas jazdy –79 dBA
Rodzaj paliwa ON
Hydraulika nie biodegradowalna
samochod-ciezarowy-1
samochod-ciezarowy-2
samochod-ciezarowy-3
samochod-ciezarowy-4
samochod-ciezarowy-5