CPT Truck Man z BIG CRAWLER 250 kN
Firma BAARS dysponuje najbardziej zaawansowanym technicznie sprzętem, za pomocą którego wykonuje się sondowania statyczne sondą stożkową. Korzystamy z urządzeń renomowanych firm, które są jednymi z najważniejszych producentów sprzętu do sondowania CPT i CPTU. Jesteśmy w posiadaniu zestawu samochodowego CPT TRUCK MAN 200 kN. Jest to największa i najcięższa jednostka badawcza w naszym parku maszynowym. Do zalet tej maszyny należy podwozie balastowe, dzięki czemu nie zachodzi konieczność jej kotwienia przed rozpoczęciem pracy. Jest to połączenie specjalistycznej ciężarówki z BIG CRAWLER, które razem wytwarzają siłę wcisku 250kN. W razie potrzeby jednostka gąsienicowa może zostać zdjęta z nadwozia samochodu i wykonywać badania w trudnodostępnych lokalizacjach.
Dodatkowo wykorzystujemy w naszej pracy również dylatometr Marchettiego, wyposażony w najnowocześniejszy układ sterowniczy, moduł sejsmiczny i jedyny w Polsce VIDEOCONE.
Wydajność
Nawet do 200 mb badań dziennie.
Wszechstronność
Badania na lądzie i na wodzie.
Mobilność
Badania podłoża gruntowego w każdych warunkach i w każdej lokalizacji.
Kategoria sprzętu:
- według NGI pierwsza
- według Komitetu Technicznego TC 16
- International Society for Soil Mechanics and Geotechnical Engineering (ISSMGE) pierwsza
Nasza sonda statyczna wyposażona jest w sprzęt pozwalający wykonywać testy penetracyjne według międzynarodowych standardów, takich jak:
- NEN 3680,
- NEN 5140,
- DIN 4094-1,
- NF P94-113,
- ISO 22476-1,
- ISO 22476-12,
- Eurokod 7,
- ISSMGE norma ASTM D3441-98,
- ASTM D5778-07,
- ASTM D6067-96 Obejmuje klasy 1 piezstożkowe testy CPTU i testy dyssypacji.
Specyfikacja Techniczna CPT Truck Man z BIG CRAWLER 250 kN | |
---|---|
Waga | 26 Tony |
Maksymalna techniczna siła wcisku | 26 Tony |
Maksymalna operacyjna siłą wcisku | 25 Ton |
Maksymalna prędkość przejazdu | 90 km/h |
Typ podparcia | 4 podpory (2 z przodu, 2 z tyłu) |
Maksymalne nachylenie terenu dla testu | 15° |
Maksymalne nachylenie terenu dla przejazdu | 20° |
Natężenie hałasu | podczas testu –70 dBA |
podczas jazdy –79 dBA | |
Rodzaj paliwa | ON |
Hydraulika | nie biodegradowalna |