Polityka jakości i Polityka BHP
Polityka jakości naszej firmy wynika z naszej strategii rozwoju.
Dzięki szybkości, wszechstronności, mobilności, szybkiej reakcji, dynamizmowi pracy i świeżości zapewnimy każdemu Klientowi specjalistyczne usługi na najwyższym poziomie.
Celem firmy BAARS jest zdobyć i utrzymać dominującą pozycję na rynku krajowym i stałe rozszerzać działalność na rynku zagranicznym.
Polityka jakości naszej firmy wynika z jej strategii rozwoju.
Polityką firmy jest również zapewnienie najwyższego poziomu usług zgodnych z oczekiwaniami i potrzebami Klienta, realizowanych terminowo, pozbawionych wad, a w efekcie będących rekomendacją dla dalszej współpracy.
Ciągłe doskonalenie organizacji firmy, podnoszenie jakości i wydajności naszej pracy odbywa się dzięki pełnemu zaangażowaniu wszystkich pracowników i podnoszeniu poziomu ich kwalifikacji, świadomości i motywacji oraz przeznaczenia odpowiednich środków na realizację tych działań.
Każdy pracownik firmy uczestniczy w tym procesie, przyjmując pełną odpowiedzialność za jakość swojej pracy i bierze czynny udział w kształtowaniu pozytywnego wizerunku naszej firmy w oczach Klientów.
Posiadany przez nas sprzęt geotechniczny jest zgodny z normami ISO 22476-1, ISO 22476-5 oraz ich polskimi odpowiednikami. Spełnia też wszelkie kryteria zapisane w Eurocode 7.
Firma BAARS wdraża system zarządzania jakością zgodny z normami ISO 9001:2008, ISO 140001:2004 oraz OHSAS 18001:2007. Staramy się aby wszystkie działania, procesy i wprowadzane technologie były zgodne z tymi normami.
Jakość, środowisko i BHP to trzy filary, budujące nasz system zarządzania. Pozwalają one spojrzeć nam w szerszy sposób na każdy aspekt naszej działalności. Terminy takie jak: wysoka jakość wykonywanych usług, transparentność w relacjach z partnerami, profesjonalna współpraca z Klientem i spełnienie jego oczekiwań, dbałość o środowisko dla przyszłych pokoleń czy bezpieczne wykonywanie badań to stałe elementy w naszej codziennej pracy, o które doskonalimy zintegrowany system zarządzania.
Najważniejsze obszary zintegrowanego systemu zarządzania jakością firmy BAARS:
cele jakościowe
polityka ZSZ
podejście procesowe
dokumentacja ZSZ
komunikacja
spełnienie wymagań Klienta
ciągłe doskonalenie
ryzyko zawodowe
audyt wewnętrzny
strategia
monitorowanie procesów
wymagania prawne
algorytmy
analiza danych
reagowanie na awarie
aspekty środowiskowe
zagrożenia znaczące
identyfikacja zagrożeń
szkolenia
sterowanie operacyjne